Klant
Project
Dienstverlening
- Strategie
- Concept
- Creatie
Brief
Holland Casino opent een nieuwe vestiging in Amsterdam West. Ontwikkel een campagne waarmee we in de regio van het casino bekendheid en betrokkenheid realiseren voor de opening.
Aanpak
We brachten een kleine versie van Holland Casino Amsterdam West naar de plek in de buurt waar de meeste mensen komen: Amsterdam CS. In Hollands kleinste casino, konden voorbijgangers direct meespelen met twee croupiers aan een roulette tafel. Zo waande men zich direct in het gloednieuwe Holland Casino Amsterdam West.
Daar bleef het niet bij. De community op Facebook kon tijdens 8 livestreams op 1 dag 8 keer live meespelen met de croupiers. In een comment kon je inzetten op een roulette nummer en zodra het balletje was gevallen maakte onze community manager direct bekend of je had gewonnen.
Na deze activatie hebben we een slimme retargeting campagne ingezet om spelers met een goed aanbod te activeren om het nieuwe casino te bezoeken.
Resultaten
Duizenden bezoekers hebben Nederlands kleinste casino gezien, honderden mensen speelden ter plekke mee. Daarnaast bereikten we met de livestreams organisch bijna 350.000 mensen op 1 dag. Ruim 1.300 mensen speelden via Facebook mee. In combinatie met goede retargeting leidde dit tot een succesvolle openingscampagne voor Holland Casino Amsterdam West.


