The Social Club start 2020 met een samenwerking met Sennheiser Global. Het Amsterdamse social media bureau is inmiddels druk met de ontwikkeling van verschillende content concepten voor het wereldwijde Instagram account van het audiomerk.
Sennheiser was op zoek naar een bureau dat voor verschillende producten content en ads kan ontwikkelen binnen alle creatieve mogelijkheden van Instagram. Trent Loomis, Social Media Manager van Sennheiser, over de samenwerking: ‘Ik ben onder de indruk van de hoeveelheid creatieve en engaging concepten en van de flexibiliteit en snelheid. Hun verlangen om het merk echt te doorgronden heeft geleid tot authentieke en leuke content.’
David Barens, Managing Director van The Social Club, kijkt uit naar de samenwerking. ‘Sennheiser is een iconisch audiomerk en het is echt een eer om voor te werken. De koptelefoon onderscheidt zich op kwaliteit van de concurrentie. Dat onderscheid gaan we nu ook in content opzoeken. In vorm, in toon en in beeld. De eerste projecten zijn in ontwikkeling en de samenwerking met het Sennheiser team in Hannover loopt heel goed. We kijken er naar uit om nog meer mooie projecten met elkaar te doen.’